Ferihegyen is nőtt a német légitársaság körülbelül 10 százalékkal, de a cég egésze 17,2 százalékkal több utast szállított, mint egy évvel korábban.
A Lufthansa-csoport (beleértve a leányvállalatokat is, vagyis az Austrian, a BMI, a Brussels, a Germanwings és a Swiss eredményeit is) összesen 90,2 millió utast szállított 2010-ben. Miközben a cég kapacitása csak 12,1 százalékkal nőtt, a nyereséget hozó utasférőhelykilométerek 14 százalékkal, a teljes utasforgalom pedig 17,2 százalékkal lett több, mint 2009-ben. Ez pedig azt jelenti, hogy jobb lett a cég kihasználtsága, vagyis jól dolgoztak a marketingesek. Meg persze azt is jelenti, hogy elcsábítottak egy csomó utast a versenytársaktól, hiszen a legtöbb légitársaság legfeljebb 5-6 százalékkal tudta növelni a forgalmát. Mivel az afrikai járatokon nem az üzleti, hanem a turistaforgalom jelentős, így ezeken a járatokon hiába nőtt sokat a forgalom, a bevétel és a nyereség valószínűleg nem nőtt ekkora méretben. Viszont az arab országokba irányuló forgalom egészen másképp néz ki: az Öböl-menti országokkal egyre jelentősebb az üzleti forgalom, itt a business osztály és a first class sokkal jobban értékesíthető, mindkét irányban.
(A Lufthansa nhány reptéren külön terminált építtet magának, annyira növekszik)
A teherszállítás viszont jobban teljesített, mint a konszern egésze: kétmillió tonna árut, vagyis 18 százalékkal többet vittek, mint egy évvel ezelőtt. Annak ellenére, hogy a nagy német repülőterek egyre zsúfoltabbak, a forgalmat mégis ki tudják szolgálni.
A csoport zászlóshajója, a Lufthansa viszont „csak” 5,9 százalékkal nőtt, nagyjából a többi európai légitársaság átlagát hozva. Ez azt mutatja, hogy utasforgalmi szempontból jó ötlet volt más légitársaságokat felvásárolni. Az más kérdés, hogy pénzügyi tekintetben hoz-e ez a forgalom nyereségnövekedést (ezzel a problémával a Malév is zsembesült nemrég, amikor a cég 99 euróért kínált nagyon sok jegyet, de a szakszervezetek élesen bírálták a céget, mert az olcsó utasok szerintük nem hoztak nyereséget). A pénzügyi helyzetre irányuló kérdéseinkre a Lufthansánál csak március közepén fognak tudni válaszolni (addigra készül el a könyvelés), és akkor részletesen be is számolok róla.