Sokan temetik a „másfélemeletes” Boeinget, mégis vannak rá új vevők.
Öt Boeing 747-8I típusú repülőgépet rendelt az Air China légitársaság. A típust bemutató (hevesen kritizált) cikk után sokan azt mondták, hogy a 8I csak azért született, mert a Dreamliner kifejlesztése lassabban halad a szükségesnél, de muszáj volt valamivel előjönni, különben az A380 teljesen letarolta volna a piacot.
A 747-8I vásárlói valóban nem állnak tömött sorokban, eddig alig 40 darabot sikerült eladni belőle, ezért is fontos a gyárnak, hogy a Lufthansán és az Air Koreán kívül más légitársaságok is vásároljanak az új típusból.
(Boeing 747-8 Intercontinental)
Ezért valószínűleg máris pezsgőt bontottak az amerikaiak, miután aláírták a kínaiakkal a megállapodást, pedig azt a kommunista kormányzatnak is engedélyeznie kell. Az ázsiai piac ugyanis nagyon dinamikusan nő. Az Airbus számításai szerint a következő 20 évben ezen a kontinensen fogják eladni az összes új repülőgép egyharmadát, összesen 8560 darabot. Szintén a cég előrejelzése szerint ebből 5200 keskenytörzsű, 2580 szélestörzsű, és 780 óriásgép lesz.
A cég arra alapozza számításait, hogy jelenleg még csak 9, de 20 év múlva már 17 olyan nagyváros lesz elsősorban Kínában, ahol évente több mint 5 milliárd utaskilométernyi lesz a piac. (1 utaskilométernek számít 1 fizető utas 1 kilométerre történő elszállítása, ez a légi személyszállítás üzleti alapmértékegysége.) Az Airbus számításai szerint a közeljövőben már ezek között a nagyvárosok közötti belföldi járatokon is A380 méretű gépek fognak közlekedni.